13 Eylül 2007 Perşembe

GÖZLERİMİ ASTILAR

dün gece
bir adamı astılar
gözlerim önünde desem
değil...
gözlerimin içinde....

öldü adam
adam küçük,ufak
yani devden büyük
adamı astılar
ip yerine
sözlerle....

gömdüler adamı
duasız
selasız
namazsız
intihardı
bu idam
yüreğinde...

kırdın....
kırdın....
kırdın....
sustukça
konuştukça
sevdikçe
beni
kara gözlerinde....

beni o kara gözlerin
küfürbaz etti
isyan ettirdi evrene
şimdi o kara gözlerin
öldürmek istiyorlar beni
gömmek istiyorlar
gözlerime....

not:
burda kara gözlerin mecazi
kara değil gözlerin
öyle nefret etmişsin ki yaşamaktan
kapkara kinler kusuyorsun bana
hak etmiyorum bunu
kaldıramıyorum yapma
ben sana ne yapsam
ne desem suç oluyor yapma
ne istiyorsan söyle
gözlerim ölüyor
görmüyorsun
ve istiyorsun ki
görmeyeyim bende
kapkara bakayım evrene
yapma..

Çağlar ŞAHİN
12.09.2007

Hiç yorum yok: