13 Eylül 2007 Perşembe

SON KEZ SORUYORUM

adını anınca gemiler kalkardı limandan
artık ne önemi var
adını anınca gözlerim gülerdi
artık ne önemi var
geçmişte kalmış günleri umursamda
gelcektekileri yaralamayalım derdim
artık ne önemi var
al sana
bütün sorumluğunu sana veriyorum neden mi?
söylemek isterdim ya
artık ne önemi var
ya vereceksin aşkını bana
ya bana aşk ile bakacaksın
ya da ben sana her gün sen gibi
ölü bakarım....
artık ne önemi var
söylenmiş sözlerin
karşılıklı ağlamanın
içimizin erimesinin
yalan değildiler
gerçek olamıyacak kadar
gerçektiler ama
artık ne önemi var
çok kırdın beni
çok kırıyorsun
sen yüklen bu aşkı sırtına
ya sev beni seni sevdiğim kadar
ya da ben gidiyorum
beni an
beni düşün
kendine yan....

karakızben seni öyle sevdim ki
sevginsiz yaşamaya katlanamam
sen karar ver
son kez soruyorum
sevecekmisin beni
benim seni sevdiğim kadar
yada ben gidiyorum
beni an
beni düşün
bize yan...

NOT:
gitmek çoçuğun ölümü adamın büyümesidir.

Çağlar ŞAHİN
13.09.2007

Hiç yorum yok: