7 Ocak 2008 Pazartesi

SATIYORUM!!! SATIYORUM!!! SAAAATTTTTT...

Bir bilsen ne çok ihtiyacım var
Gözlerinin yalan mavisine
Saçlarının üremeye müsait sıcaklığına
Kas katı kesilmiş bir veda anı yüzüne
Ah bir bilsen
İki anlasan
Üç inansan
Dört dönsen
Ah bir dönsen

Yalanlardan kaçıyorum bu süreçte
Aynalar hep bir başkası

Eriyen zaman değil
Hepsi aynı
Süreç meselesi
Zamansız anların, anısız zamanların
Ezginliği üstümde

Bir karmaşa;
Cuma öğleden sonra dağılma telaşındaki
Okul önleri curcunası,
Pazaryerlerinin seyyarlığı,

Bir kadının kendi saçına taktığı çiçeğin
Kendinden utanması,
Kadının bundan sıkılmayışı
Ve belki erkeğin bunu üstüne alınmayışı
Bilmem belki de öyle bir şey ki
Çiçek olabilmek varken saçlarında
Nefret edebilmek hemcinslerinin
Takıldığım yerlerinden

Bir müzayede hırsı gözlerinde
Satıyorum üç kuruşa kendimi
Almayacak mısın?
Satıyorum…
Satıyorum…
Saaaattttt…

Çağlar ŞAHİN

Hiç yorum yok: