22 Şubat 2008 Cuma

KÖPEĞİM ÇOK ŞÜKÜR

Ruhu yanıyor insanların
Köpeğim çok şükür
Ne bir ruhum var
Nede yangınım
Yalnızca
Her gün kafamı
Duvarlara yeksan eden
Pişmanlığım

Köpeğim çok şükür
Aşksız, sevgisiz
Bir tek saygıyla eğilen

Bir kadından doğdum
Bir başkasından ölürüm
Kimseye de borcum kalmaz
Köpeğim çok şükür

Vahşiyim, ısıran, kanatan
Kanlı benim dişlerim
Sizin aşk dediğiniz bende kene
Sevgi dediğiniz bit, pire
Belki renkli sizin dünyanız
Siyah ve beyaz yeter
Köpeğim çok şükür

Köpeğim çok şükür
Bu tel örgüsüz hayvanat bahçesinde
Tasavvuf değil benimkisi hem
Tasarruf tamamen
Yaklaşmaksa bir yüceye
Ne ortak bulurum yanıma
Ne de vazgeçerim bok yemekten

Mal sahibine benzer derler
Kimselere benzemem
Köpeğim çok şükür

Köpeğim çok şükür
Eeee üfleyerek ruh verirsen
Yellenerek çıkar
Köpeğim çok şükür

Şarkılarla sakinleşirdim bir tek
Yüzünde hüzünlü şarkılarmış
Kırk güne kalmaz kudurmam
Köpeğim çok şükür

Ya beni gömüm kireçler içine
Ya da ağzı köpürmüş
Sulardan bile korkan
Sahibine kuduz edecek
Bir mâhlukatım
Köpeğim çok şükür

Köpeğim çok şükür
Ama beni gömmeyin
Vasiyetimden herkese
Tüm organlarımı koparın
İbret-i âlem için asın
Bir tek bu sefil yüreği bana bırakın

Sağ yanımdan gelsin ölüm
İki güzel göz kadar hasretken ölmeye
Sahibimden çok uzaklara gitmeliyim
Bazen sevmek sevmemek gerektirir
Ve biraz da sadakat
Hepsine sahibim
Köpeğim çok şükür

Çağlar ŞAHİN

Hiç yorum yok: