13 Şubat 2008 Çarşamba

YARADAN NEFRETİM YARATILANDAN

Varsan da
Yoksan da
Seni sevmek gelmiyor artık içimden

Öyle bir terk ediş ki
Sevdiğin kadının
Son bir kez görmeden vedası gibi
Terk ettin bedenimi

Yoksun artık
Varsan da
Yoksan da
Benim değilsin artık

Git
Kime ışık olacaksan ol
Kimin kalp gözünü açacaksan aç
Madem benden mahrum ettin sevgini
Ey tanrı
Varsan da
Yoksan da
Kapattım sana kapılarımı

Haklısın aslında
Bir kadını sever gibi sevemedim seni
Özlediğim kadar kadınımı seni hiç özlemedim
Haklısın
Varsan da
Yoksan da
Haklısın

Yakacak mısın? Beni
Nafile
Yanmışım
Senden gayri bir aşkın uğruna
Varsan da
Yoksan da
Al aşkını başına çal
İstediğim tek şey
Sende benim kadar sev
Sende benim kadar iste
Ama sende benim kadar yan

Varsan da
Yoksa da
Bende sana kul olacak
Sebep kalmadı
Varsan da
Varmasan da
Nefretimsin artık

Hiç yorum yok: